Drahí priatelia, tu je môj komentár k prejavu prezidenta SR Andreja Kisku.

14. januára 2017, koloseo, Ľudské práva Politika Politika a voľby Prezidentské voľby súdna moc a pravda Tajný dohľad nad občanmi

Najskôr mi drahí priatelia, ktorí budete mojimi priateľmi aj v tomto roku, dovoľte, zaželať Vám v Novom roku 2017 veľa šťastia, zdravia, optimizmu a nádeje, že sa Vám splnia všetky Vaše predsavzatia jak osobne, rodinné tak aj spoločenské. Začíname vstupovať do novej éry Nového veku Rýb a protichodnosti názorov a len tí prežijú v zdraví a láske, ktorí budú mať tú odvahu a pridajú sa k čestným, pracovitým a morálnym občanom túžiaci po spravodlivom a bezpečnom svete.

K prejavu prezidenta Andreja Kisku som sa už raz vyjadril na portále noviny N, ale po prečítaní 5056 čitateľmi ma administrátor „zablokoval“ bez udania dôvodu, pravdepodobne preto, lebo som ho prezentoval aj na mojom facebooku aj prostredníctvom mojich priateľov a počet kliknutí neustále rástol. Dúfam, že tu sa mi takáto cenzúra nestane. To by bolo na úvod aj vysvetlenie, prečo čítanosť tohoto blogu bude poslabšia, ale nemôžem sa ubrániť „posunúť“ túto informáciu ďalej, nakoľko to nebude úplná kópia zverejneného článku.

prezident-kiska-odsudil-prejavy-na-interneteVyužívam slobodu prejavu a vyslovujem môj osobný názor, že ma zaujal článok uverejnený na internete s názvom „Prezident Kiska odsúdil nenávistné prejavy na internete“ a pozorne som si pozrel a vypočul jeho novoročný prejav k slovenským občanom a skutočne ma pobúril obsah jeho prejavu. Preto som sa rozhodol napísať môj osobný názor, názor človeka, ktorý pánovi prezidentovi napísal rozsiahly „otvorený“ list so žiadosťou o pomoc, uverejnený ešte v roku 2014 aj na tomto portále, ktorý obsahoval nielen žiadosť o pomoc, ale aj podľa jeho želania po nástupe do funkcie, že uvíta nielen sťažnosti od občanov, ale, aby obsahovali aj návrhy na riešenie závažných spoločenských problémov. Žiaľ podľa odpovede z kancelárie, ktorá obsahovala len niekoľko riadkov v tom zmysle, že prezident nemá kompetencie som usúdil, že prezident nemá záujem o problémy občanov, lebo ja som sa sťažoval konkrétne na generálneho prokurátora, ktorého práve on menoval do funkcie, na nespravodlivosť na súdoch a sudcov tiež prezident menuje do funkcie a navrhol som aj konkrétne riešenia vypuklých spoločenských problémov návrhmi nových zákonov, čo spadá práve do kompetencii prezidenta. Medzi poškodenými občanmi „zlými zákonmi“ koluje názor, že práve „ignorancia“ sťažností je nová zbraň novodobej oligarchie, aby oni mohli pokojne vládnuť a rozkrádať predtým spoločný majetok na úkor ostatných.

novorocny-prejav-kiska

K hovorenému slovu (ktoré čítal z čítačky pred kamerou) pána prezidenta Kisku mám niekoľko výhrad a to nielen fakt, že bolo cítiť, že to nehovorí naspamäť od srdca, ale najmä z jeho obsahu, že sa príliš venoval morálke, vulgárnosti a intolerancie na internete. Tento jeho nezvyčajný jazyk je podľa môjho názoru len prejavom jeho strachu pred Pravdou ktorá sa potrebuje vyplaviť na povrch spoločnosti: podvody, kauzy, korupcia, pretvárka a ignorancia štátnej moci keď občania volajú o pomoc a spravodlivosť a na strane druhej prílišná kritika slobody prejavu, veď aj jeho stránka pána Kisku je v rozpore so slobodou prejavu, lebo „cenzuruje“ príspevky a maže príspevky ktoré sa mu nehodia do jeho ružového zrkadla. Sám som mu napísal niekoľko komentárov s poukazom na otvorený list, ktorý ignoroval a vždy boli okamžite vymazané.

Je to cynický prejav intolerancie – teraz keď som prezident taký vy prestaňte nadávať – lebo ja si chcem udržať miestečko a nie sa starať o Vaše problémy!

Preto si ani neprečítal „otvorený list“ ktorý som mu osobne napísal a bol doručený cez podateľňu.

pravda-lisk-kiskovi

Ignorancia sťažnosti od občanov je silná zbraň oligarchie, ako valiaci sa divý prúd rieky, ktorý prevalcuje všetko a všetkých čo mu stoja v ceste, ale plynutím času sa dno zanesie špinou blatom a preleje sa. Slovenská rieka politickej scény „oligarchia“ je už tak zanesená špinou a blatom, že vulgarizmy na internete varujú a mobilizujú slovenský pospolitý ľud pred možnou záplavou, varuje a ukazuje aby sme ju začali čistiť pre blaho našej budúcnosti.

V jeho novoročnom prejave pána prezidenta je príliš veľa útokov na slobodu prejavu na internete ale ani slovo o dôvodoch, prečo sú ľudia tak nahnevaní, že používajú vulgarizmy. Povedal veľké „A“ ale už nepovedal aj „B“. Pripomína mi to moju „bývalú“ manželku, ktorá ma zradila pre jej komunistickú minulosť a príslušenstvo k zločineckej štátnej bezpečnosti pod krycím menom „Dana“, keď niekoľko rokov pred hodinou „H“ mi ustavične nahovárala, že len dobrotou a láskou sa dajú vyriešiť problémy v spoločnosti a rozvracajúcich sa rodinných vzťahov. Teraz už viem po štyroch rokov bezdomovstva (kým ona si užíva 100.000 euro, ktoré dostala za zradu od siskára Stanka), že to bolo zo strachu aby som po odhalení jej zrady (neuveriteľne – bola nasadená na mňa bývalou ŠTb ešte za slobodna), aby som jej fyzicky neublížil. To by som chápal, ale z čoho môže mať strach pán prezident Kiska, keď bol volený priamou voľbou? Žeby z volebného subtílneho podvodu?

Dobre povedal pán JUDr. Harabin (aj keď predtým v opozícii) že Kiska si podvodom získal prezidentské kreslo, že získal peniaze z nepoctivých zdrojov „pyramídových hier“, ktoré použil včetne oklamaných ľudí na volebnú kampaň. Len si pozrite drahí priatelia na dôkaz týchto tvrdení v obraze a zvuku priamo od sudcu Najvyššieho súdu..

Potvrdil to aj bývalý siskár Martin Bavolár kde celú „bandu“ označil za mafiánov a má aj na to dôkazy lebo vyšetroval kauzu „Gorila“ a za to ho vyhodili aj z radov SIS aj z radov polície, kde pracoval ako vyšetrovateľ v hodnosti kapitána na kauze „Gorila“. Martin Bavolár vyhlásil že hlavný slovensky mafián je premiér Róbert Fico, (to povedal on, viď video) potom Andrej Kiska, potom Kalińák, Gašpar a ďalší …… obetujte čas a pozrite si video ktoré Vás presvedčí, že hnev ľudí prerástol hranice tolerancie k podvodníkom a darebákom. Preto je vážený pán prezident Kiska toľko vulgárnosti na internete, je to zatiaľ ventil pre poškodených občanov, ak ho zastavíte prepukne to inde, možno aj na ulici a námestiach, ale s väčšou razantnosťou než na internete. Z Krajského sudu:

Vyše hodinový záznam zo štúdia s Martinom Bavolárom nájdete na tejto linke:

Preto je na internete toľko vulgarizmu a nadávok, lebo ľudia už nie sú spokojní s tými čo nám vládnu, mali by ODSTÚPIŤ. Preto ste sa pán prezident Kiska dostatočne nevenoval politickej scéne.

Treba jednoznačne zmeniť SMER cesty od ignorancie sťažností od občanov a prehodiť výhybku na riešenie sťažností od občanov a nie sa vyhovárať, že prezident nemá kompetencie.

Ucelené spracovanie diskusie ako urobiť poriadok tak aby oligarchia sem nemohla pozývacím listom zavolať armádu NATO, ktorá tu má vojakov len v obmedzenom počte si pozrite a porovnajte s Vašimi názormi o.i. či ozaj občania nemajú nárok na svoju televíznu diskusnú relácie v ktorej by mohli prezentovať svoje názory, alebo máme len počúvať klamstvá a výhovorky..

Jediné východisko ako legálne previesť ZMENU je cestou prezidenta, lebo politické strany nemajú silu prehlasovať doterajších darebákov, ale nie takéhoto prezidenta ako je pán Kiska, ale čestného, morálneho a najmä človeka, ktorý si vytrpel roky prenasledovania. Takého prezidenta chceme

Odstúpte pán Kiska kým je čas!